Utolsó kommentek

Címkék

Linkblog

Archívum

Prodigy - Firestarter

2008.09.01. 19:12 McBassBoomer

Prodigy - Firestarter

Im the trouble starter, fuckin instigator.
Im the fear addicted, danger illustrated.

Im a firestarter, twisted firestarter.
Youre the firestarter, twisted firestarter.
Im a firestarter, twisted firestarter.

Im the bitch you hated, filth infatuated.
Yeah. Im the pain you tasted, fell intoxicated.

Im a firestarter, twisted firestarter.
Youre the firestarter, twisted firestarter.

Im the self inflicted, mind detonator.
Yeah. Im the one infected, twisted animator.

Im a firestarter, twisted firestarter.
Youre the firestarter, twisted firestarter.
Im a firestarter, twisted firestarter... starter... starter...
Starter...

Zseni - Firestarter

Én a baj induló, fuckin vagyok felbujtó.
Én vagyok a félelem függő, veszélyt illusztráltak.

Én egy firestarter vagyok, firestartert csavartam.
Te vagy a firestarter, firestartert csavartál.
Én egy firestarter vagyok, firestartert csavartam.

Én vagyok az a szuka, akit utáltál, a piszok megbolondított.
Igen. Én vagyok az a fájdalom, amit megízleltél, a fennsík részeg.

Én egy firestarter vagyok, firestartert csavartam.
Te vagy a firestarter, firestartert csavartál.

Én vagyok az ént okozták, gyújtószerkezettel vigyáz.
Igen. Én vagyok az egy fertőzött, csavart rajzfilmkészítő.

Én egy firestarter vagyok, firestartert csavartam.
Te vagy a firestarter, firestartert csavartál.
Én egy firestarter vagyok, firestarter... indulót csavartam... induló...
Induló...

 

1 komment

Címkék: dalszöveg prodigy

A bejegyzés trackback címe:

https://fordiccsukle.blog.hu/api/trackback/id/tr10646974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lotterfeld Boholy · http://www.boholy.blog.hu 2010.01.22. 22:42:35

hallodbazmeg, sírtam a röhögéstől!:)
süti beállítások módosítása