Utolsó kommentek

Címkék

Linkblog

Archívum

Pink - So What

2008.09.05. 00:35 McBassBoomer

"Na Na Na Na Na Na Na
El fog indítani egy küzdelmet
Na Na Na Na Na Na Na
Mi annak az egésze vagyunk, hogy elmegyünk bejutni egy küzdelembe!"

A teljes dalszöveghez kattints a továbbra!

Klipp a youtubeon >>>

 Pink - So What

Na Na Na Na Na Na Na
Na Na Na Na Na Na
Na Na Na Na Na Na Na
Na Na Na Na Na Na

I guess i just lost my husband
I don't know where he went
So i'm gonna drink my money
I'm not gonna pay his rent (Nope)
I got a brand new attitude
And i'm gonna wear it tonight
I wanna get in trouble
I wanna start a fight

Na Na Na Na Na Na Na
I wanna start a fight
Na Na Na Na Na Na Na
I wanna start a fight

So so what?
I'm still a rock star
I got my rock moves
And i don't need you
And guess what
I'm having more fun
And now that we're done
I'm gonna show you tonight
I'm alright, I'm just fine
And you're a tool
So so what?
I am a rockstar
I got my rock moves
And i don't want you tonight

Uh, check my flow, uh

The waiter just checked my table
And gave to Jessica Simp- Shit!
I guess i'll go sit with drum boy
At least he'll know how to hit
What if this song's on the radio
Then somebody's gonna die
I'm gonna get in trouble
My ex will start a fight

Na Na Na Na Na Na Na
He's gonna start a fight
Na Na Na Na Na Na Na
We're all gonna get in a fight!

So so what?
I'm still a rock star
I got my rock moves
And i don't need you
And guess what
I'm having more fun
And now that we're done
I'm gonna show you tonight
I'm alright, I'm just fine
And you're a tool
So so what?
I am a rock star
I got my rock moves
And i don't want you tonight

You weren't there
You never were
You want it all
But thats not fair
I gave you life
I gave my all
You weren't there
You let me fall

So so what?
I'm still a rock star
I got my rock moves
And i don't need you
And guess what
I'm having more fun
And now that we're done (we're done)
I'm gonna show you tonight
I'm alright(I'm alright),I'm just fine (I'm just fine)
And you're a tool
So so what?
I am a rock star
I got my rock moves
And i don't want you tonight

No No, No No
I Don't want you tonight
You weren't fair
I'm gonna show you tonight
I'm alright, I'm just fine
And you're a tool
So so what?
I am a rock star
I got my rock moves
And i don't want you tonight

Ba da da da da da

Rózsaszín - annyira mi

Na Na Na Na Na Na Na
Na Na Na Na Na Na
Na Na Na Na Na Na Na
Na Na Na Na Na Na

Úgy vélem, hogy éppen elvesztettem a férjemet
Nem tudom, hogy hol ment
Tehát inni fogom a pénzemet
Nem fogom fizetni a lakbérét (Nope)
Kaptam egy vadonatúj hozzáállást
És ma este hordani fogom azt
Be akarok jutni bajba
El akarok indítani egy küzdelmet

Na Na Na Na Na Na Na
El akarok indítani egy küzdelmet
Na Na Na Na Na Na Na
El akarok indítani egy küzdelmet

Annyira annyira mi?
Én még mindig egy rocksztár vagyok
Kaptam a sziklalépéseimet
És nekem nincs szükségem rád
És találgat mi
Nekem több mókám van
És most hogy készek vagyunk
Ma este mutatni foglak téged
Rendben vagyok, én csak kellemes vagyok
És te egy eszköz vagy
Annyira annyira mi?
Én egy rockstar* vagyok
Kaptam a sziklalépéseimet
És nem akarlak téged ma este

Uh, megáll az áramlásom, uh*

A pincér éppen ellenőrizte az asztalomat
És adott Jessicának Simp- Shit!
Úgy vélem, hogy menni fogok dobfiúval ül
Legalább tudni fogja, hogy hogyan lehet ütni
Mi van, ha ez a dal a rádión van
Akkor valaki meg fog halni
Be fogok jutni bajba
Enyém ex el fog indítani egy küzdelmet

Na Na Na Na Na Na Na
El fog indítani egy küzdelmet
Na Na Na Na Na Na Na
Mi annak az egésze vagyunk, hogy elmegyünk bejutni egy küzdelembe!

Annyira annyira mi?
Én még mindig egy rocksztár vagyok
Kaptam a sziklalépéseimet
És nekem nincs szükségem rád
És találgat mi
Nekem több mókám van
És most hogy készek vagyunk
Ma este mutatni foglak téged
Rendben vagyok, én csak kellemes vagyok
És te egy eszköz vagy
Annyira annyira mi?
Én egy rocksztár vagyok
Kaptam a sziklalépéseimet
És nem akarlak téged ma este

Nem voltál ott
Te soha volt
Akarod az egészet
De az nem tisztességes
Életet adtam neked
Én adott enyém mind az
Nem voltál ott
Megengeded nekem, hogy essek

Annyira annyira mi?
Én még mindig egy rocksztár vagyok
Kaptam a sziklalépéseimet
És nekem nincs szükségem rád
És találgat mi
Nekem több mókám van
És most hogy készek vagyunk (készek vagyunk)
Ma este mutatni foglak téged
Én épp jól vagyok alright(I'm alright),I'm (én csak kellemes vagyok)
És te egy eszköz vagy
Annyira annyira mi?
Én egy rocksztár vagyok
Kaptam a sziklalépéseimet
És nem akarlak téged ma este

Nincs No, nem No
Nem akarlak téged ma este
Te nem voltál tisztességes
Ma este mutatni foglak téged
Rendben vagyok, én csak kellemes vagyok
És te egy eszköz vagy
Annyira annyira mi?
Én egy rocksztár vagyok
Kaptam a sziklalépéseimet
És nem akarlak téged ma este

Ba da da da da da

 

9 komment

Címkék: pink dalszöveg

A bejegyzés trackback címe:

https://fordiccsukle.blog.hu/api/trackback/id/tr51649115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

p!nkinside 2008.09.20. 15:23:01

hát ez tényleg beszarás :)

McBassBoomer 2008.09.24. 02:02:46

Helló p!nkinside! Esetleg te is kaptad a sziklalépéseid? :))

p!nkinside 2008.09.25. 15:56:09

hehe...nem nem, azt azért nem, én csak úgy vélem, hogy menni fogok dobfiúval ül :)

Moonbeam 2008.10.16. 23:07:28

Hello, nem kötekedésből, de a so what jelentése :és akkor mi van.
de amúgy tök jó:D (Pink=rózsaszín XDXD)

Briigtte 2008.11.08. 13:58:01

az biztos, hogy durva egy fordítás lett:D

Briigtte 2008.11.08. 13:59:06

hát az biztos, hogy elégé durva fordítás lett XDXD

Rockant tyúk 2009.04.21. 08:07:10

De szar, nekem is át kell ismételnem az angolt, de azért ez már nekem is fájt...Olyan mintha be lett volna dobva egy fordítógépbe, ami csak a szavakat fordítja és még arra se volt képes, hogy átgondolja, hogy tényleg jót írt-e. Ha nem tudok jól fordítani, akkor nem fordítok...ennyi.Hagyjuk meg azoknak,akik értenek hozzá

Rockant tyúk 2009.04.21. 08:15:10

Sőt, még magyar magyarul sem tud...

Rockant tyúk 2009.04.21. 09:29:12

Jah baszki, az én anyámat.Most látom a lap alján, hogy ezt gép fordította, akkor sorry nem szóltam.
süti beállítások módosítása