Utolsó kommentek

Címkék

Linkblog

Archívum

Pussycat Dolls - When I Grow Up

2008.09.08. 12:38 McBassBoomer

"Amikor felnövök
Áradás és tisztítás
Számozz meg egy csirkét, amikor kilépek a színhelyen
"

A teljes dalszöveghez kattints a továbbra!

Pussycat Dolls - When I Grow Up

Boys call you sexy (What's up, sexy)
And you don’t care what they say
See, every time you turn around
They screamin' your name

[Verse 1]
Now I've got a confession
When I was young I wanted attention
And I promised myself that I’d do anything
Anything at all for the boys to notice me

[Bridge]
But I ain't complaining
We all wanna be famous
So go ahead and say what you wanna say
You know what it's like to be nameless
Want them to know what your name is
'Cause see when I was younger I would say

[Chorus]
When I grow up
I wanna be famous
I wanna be a star
I wanna be in movies

When I grow up
I wanna see the world
Drive nice cars
I wanna have Groupies

When I grow up
Be on TV
People know me
Be on magazines

When I grow up
Fresh and clean
Number one chick when I step out on the scene

[Hook x2]
But be careful what you wish for
'Cause you just might get it
But you just might get it
But You just might get it

[Verse 2]
They used to tell me I was silly
Until I popped up on the TV
I always wanted to be a superstar
And knew that singing songs would get me this far

[Bridge]
But I ain't complaining
We all wanna be famous
So go ahead and say what you wanna say
You know what it's like to be nameless
Want them to know what your name is
'Cause see, when I was younger I would say

[Chorus]
When I grow up
I wanna be famous
I wanna be a star
I wanna be in movies

When I grow up
I wanna see the world
Drive nice cars
I wanna have Groupies

When I grow up
Be on TV
People know me
Be on magazines

When I grow up
Fresh and clean
Number one chick when I step out on the scene

[Hook x2]
Be careful what you wish for
'Cause you just might get it
You just might get it
You just might get it

[Verse]
I see them staring at me
Oh I'm a trendsetter
Yes this is true 'cause what I do, no one can do it better
You can talk about me
'Cause I'm a hot topic
I see you watching me, watching me, and I know you want it

[Chorus]
When I grow up
I wanna be famous
I wanna be a star
I wanna be in movies

[Chorus]
When I grow up
I wanna be famous
I wanna be a star
I wanna be in movies

When I grow up
I wanna see the world
Drive nice cars
I wanna have Groupies

When I grow up
Be on TV
People know me
Be on magazines

When I grow up
Fresh and clean
Number one chick when I step out on the scene

[Hook x2]
Be careful what you wish for
'Cause you just might get it
You just might get it
You just might get it

[Chorus]
When I grow up
I wanna be famous
I wanna be a star
I wanna be in movies

When I grow up
I wanna see the world
Drive nice cars
I wanna have Groupies

When I grow up
Be on TV
People know me
Be on magazines

When I grow up
Fresh and clean
Number one chick when I step out on the scene

[Hook x2]
Be careful what you wish for
'Cause you just might get it
You just might get it
You just might get it
Cicamica babák - Amikor felnövök

A fiúk szexinek neveznek téged (mi van fent, szexi)
És nem törődsz azzal, amit mondanak
Minden alkalommal lát megfordulsz
Ők screamin* a neved

[Versbe szed 1-et]
Most kaptam egy vallomást
Amikor én fiatal voltam, figyelmet akartam
És odaígértem magamnak azt tennék bármit
Bármi egyáltalán mivel a fiúk észrevesznek engem

[Híd]
De nem panaszkodom
Mi mind híresek akarunk lenni
Menj előre annyira és mondd meg, hogy mit akarsz mondani
Tudod, hogy az, milyen ez, névtelen
Akard azt tőlük, hogy tudják, hogy a neved mi
Ok látja, hogy én mikor voltam fiatalabb mondanám

[Kórus]
Amikor felnövök
Híres akarok lenni
Csillag akarok lenni
Filmekben akarok lenni

Amikor felnövök
Látni akarom a világot
Vezess jó autókat
Azt akarom, hogy legyen Groupiesem

Amikor felnövök
Legyél a tévében
Az emberek ismernek engem
Legyél a magazinokon

Amikor felnövök
Áradás és tisztítás
Számozz meg egy csirkét, amikor kilépek a színhelyen

[Hook x2]
De legyél gondos az, ami után sóvárogsz
Ok, amit lehet, hogy éppen kapsz, ez
De lehet, hogy éppen kapod azt
De lehet, hogy éppen kapod azt

[2-t szed versbe]
Azt mondták nekem, hogy én ostoba voltam
Amíg felbukkantam a tévé ügyében
Mindig egy szupersztár akartam lenni
És tudta, hogy az éneklő dalok messze ezt fogják szerezni nekem

[Híd]
De nem panaszkodom
Mi mind híresek akarunk lenni
Menj előre annyira és mondd meg, hogy mit akarsz mondani
Tudod, hogy az, milyen ez, névtelen
Akard azt tőlük, hogy tudják, hogy a neved mi
Ok láss, amikor én fiatalabb voltam mondanám

[Kórus]
Amikor felnövök
Híres akarok lenni
Csillag akarok lenni
Filmekben akarok lenni

Amikor felnövök
Látni akarom a világot
Vezess jó autókat
Azt akarom, hogy legyen Groupiesem

Amikor felnövök
Legyél a tévében
Az emberek ismernek engem
Legyél a magazinokon

Amikor felnövök
Áradás és tisztítás
Számozz meg egy csirkét, amikor kilépek a színhelyen

[Hook x2]
Legyél gondos az, ami után sóvárogsz
Ok, amit lehet, hogy éppen kapsz, ez
Lehet, hogy éppen kapod azt
Lehet, hogy éppen kapod azt

[Vers]
Látom őket, ahogy bámulnak engem
Oh én egy trendsetter vagyok
Igen ez igaz okozza azt, amit teszek, senki nem tud jobbat tenni ennek
Rólam tudsz beszélni
Ok én egy forró téma vagyok
Látlak téged, ahogy nézel engem miközben nézel engem, és tudom, hogy akarod azt

[Kórus]
Amikor felnövök
Híres akarok lenni
Csillag akarok lenni
Filmekben akarok lenni

[Kórus]
Amikor felnövök
Híres akarok lenni
Csillag akarok lenni
Filmekben akarok lenni

Amikor felnövök
Látni akarom a világot
Vezess jó autókat
Azt akarom, hogy legyen Groupiesem

Amikor felnövök
Legyél a tévében
Az emberek ismernek engem
Legyél a magazinokon

Amikor felnövök
Áradás és tisztítás
Számozz meg egy csirkét, amikor kilépek a színhelyen

[Hook x2]
Legyél gondos az, ami után sóvárogsz
Ok, amit lehet, hogy éppen kapsz, ez
Lehet, hogy éppen kapod azt
Lehet, hogy éppen kapod azt

[Kórus]
Amikor felnövök
Híres akarok lenni
Csillag akarok lenni
Filmekben akarok lenni

Amikor felnövök
Látni akarom a világot
Vezess jó autókat
Azt akarom, hogy legyen Groupiesem

Amikor felnövök
Legyél a tévében
Az emberek ismernek engem
Legyél a magazinokon

Amikor felnövök
Áradás és tisztítás
Számozz meg egy csirkét, amikor kilépek a színhelyen

[Hook x2]
Legyél gondos az, ami után sóvárogsz
Ok, amit lehet, hogy éppen kapsz, ez
Lehet, hogy éppen kapod azt
Lehet, hogy éppen kapod azt  

 

2 komment

Címkék: dalszöveg pussycat dolls

A bejegyzés trackback címe:

https://fordiccsukle.blog.hu/api/trackback/id/tr60653714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

McBassBoomer 2008.09.24. 01:48:03

Szia Toszódj+! (érdekes a nicked :D ) Igen, ez gépi fordítás, egy netes fordító dobja ki őket. Igazából azért postoltam őket, mert sokszor felröhögök, olyanokat ír. De természetesen ha van egy tényleg magyar verziód is a dalszövegből, szívesen kiteszem azt is.
süti beállítások módosítása