Utolsó kommentek

Címkék

Linkblog

Archívum

50 Cent - In Da Club

2008.09.05. 15:36 McBassBoomer

"Amikor árulsz mint Eminem, és azok a kapák, amiket akarnak, basznak
De homie vagyok nem nincs semmi változáshajófenék lent, g fent
Látom Xzibitet a Cuttban az a nigger összetekeri azt a gyomot
Ha vigyázol az, hogy hogyan mozgok, egy playával* vagy a stricivel fogsz"

A teljes dalszöveghez kattints a továbbra!

50 Cent - In Da Club

[50 Cent]
Go, go, go, go
Go, go, go shawty
It's your birthday
We gon' party like it's yo birthday
We gon' sip Bacardi like it's your birthday
And you know we don't give a fuck
It's not your birthday!

[Chorus] (2x)
You can find me in the club, bottle full of bub
Look mami I got the X if you into taking drugs
I'm into having sex, I ain't into making love
So come give me a hug if you into to getting rubbed

[Verse]
When I pull out up front, you see the Benz on dubs
When I roll 20 deep, it's 20 knives in the club
Niggas heard I fuck with Dre, now they wanna show me love
When you sell like Eminem, and the hoes they wanna fuck
But homie ain't nothing change hold down, G's up
I see Xzibit in the Cutt that nigga roll that weed up
If you watch how I move you'll mistake me for a playa or pimp
Been hit wit a few shells but I dont walk wit a limp
In the hood then the ladies saying "50 you hot"
They like me, I want them to love me like they love 'Pac
But holla in New York them niggas'll tell ya im loco
And the plan is to put the rap game in a choke hold
I'm feelin' focused man, my money on my mind
I got a mill out the deal and I'm still on the grind
Now shawty said she feeling my style, she feeling my flow
Her girlfriend wanna get bi and they ready to go

[Chorus] (2x)

[Bridge]
My flow, my show brought me the doe
That bought me all my fancy things
My crib, my cars, my pools, my jewels
Look nigga I got K-Mart and I ain't change

[Verse]
And you should love it, way more then you hate it
Nigga you mad? I thought that you'd be happy I made it
I'm that cat by the bar toasting to the good life
You that faggot ass nigga trying to pull me back right?
When my junk get to pumpin in the club it's on
I wink my eye at ya bitch, if she smiles she gone
If the roof on fire, let the motherfucker burn
If you talking bout money homie, I ain't concerned
I'm a tell you what Banks told me cause go 'head switch the style up
If the niggas hate then let 'em hate
Watch the money pile up
Or we go upside there wit a bottle of bub
You know where we fucking be

[Chorus] (2x)

[Talking]
(laughing) Don't try to act like you ain't know where we been either nigga
In the club all the time nigga, its about to pop off nigga
G-Unit

50 cent - da klub

[50 cent]
Menj, menj, menj, menj
Megy, megy, megy shawty*
Ez a születésnapod
Mi gon párt kedvel ez Yo születésnap
Mi gon kortyolja Bacardit kedvel ez a születésnapod
És tudod, hogy nem adunk egy baszást
Ez nem a születésnapod!

[Kórus,] (2x)
A klubban tudsz találni engem, palackozod a bub egészét
Maminak tűnik, amit szereztem a X-nek, ha te megnyerő gyógyszerekbe
Én vagyok szex, én vagyok nem csináló szeretetbe
Annyira jön nekem ad egy ölelést ha te dörzsölni

[Vers]
Amikor elől elindulok, szinkronokon látod a Benzet
Amikor mélyen 20-at göngyölítek össze, ez 20 kés a klubban
A niggerek hallották, hogy baszakodok Dre-rel, most szeretetet akarnak megmutatni nekem
Amikor árulsz mint Eminem, és azok a kapák, amiket akarnak, basznak
De homie vagyok nem nincs semmi változáshajófenék lent, g fent
Látom Xzibitet a Cuttban az a nigger összetekeri azt a gyomot
Ha vigyázol az, hogy hogyan mozgok, egy playával vagy a stricivel fogsz összetéveszteni engem
Értelmet ütött néhány héj de nem sétáltatok értelmet egy bicegés
A csuklyában akkor a hölgyek 50-et mondanak, amit felmelegítesz
Kedvelnek engem, azt akarom tőlük, hogy szeressenek engem kedvel szeretik Pacet
De holla* New Yorkban ők niggas'll mondd el neked én vagyok innen
És a tervnek egy fulladáshajófenékbe kell tennie a rap-játékot
Én feelin* vagyok összpontosított ember, az elmémen levő pénzem
Kaptam egy malmot az alkun kívül és még mindig az őrlésen vagyok
Most a shawty* azt mondta, hogy érzi, hogy a stílusom, ő érzik az áramlásomat
A barátnője akar kapni bi és készen állnak arra, hogy menjenek

[Kórus,] (2x)

[Híd]
Az áramlásom, a bemutatóm hozták nekem az őzsutát
Az vette nekem a különleges dolgaim közül mindegyiket
A bölcsőm, az autóim, a totóm, az ékszereim
Niggernek tűnik kaptam K-Martot és én nem vagyok változás

[Vers]
És neked szeretned kellene azt, sokkal akkor utálod azt
Nigger te dühös? Azt gondoltam, hogy te boldog leszel csináltam azt
Én az vagyok, hogy macska a tilalom által mond pohárköszöntőt a jó életbe
Te az a homokossegg nigger, aki megpróbál jobbra visszavonni engem?
Mikor a szemetem odaér pumpinhoz a klubban ez műsoron van
Kacsintom a szememet nálad rinyálj, ha mosolyog ő gone
Ha a tető a tűzön engedd meg a szemét disznónak, hogy égjen
Ha roham pénzt beszélsz, a homie, én nem vagyunk érintettek
Én vagyok egy elmondja neked, hogy Banks minek mondott el engem ok megy fejkapcsoló a stílus fent
Ha a niggerek az utálat akkor bérbe adott 'em utálat
Nézz, ahogy a pénz felhalmozódik
Vagy megyünk ott értelem egy palack bub*
Tudod, hogy hol baszunk lenni

[Kórus,] (2x)

[Beszéd]
(nevetés) nem próbál meg cselekedni mint te vagyok tudni hol mi bármelyik nigger
A klubban az időnigger egésze, az ezé körös-körül lekapni niggert
G-Unit 

 

1 komment

Címkék: dalszöveg 50 cent

A bejegyzés trackback címe:

https://fordiccsukle.blog.hu/api/trackback/id/tr4649889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása