Utolsó kommentek

Címkék

Linkblog

Archívum

Timbaland - Apologize

2008.09.03. 18:17 McBassBoomer

"Vennék egy másik lehetőséget, vennék egy esést, egy lövést vinnék el neked
És nekem szükségem van rád mint egy szív szüksége van egy ütésre
(De az nem semmi új)
Igen igen

Egy tűzpirossal szerettelek téged, most ez kékké válik
És mondod
Sajnálkozó mint az Angel Heaven adj bérbe engem a gondolkodás te voltál,
De én ijedt vagyok"

A teljes dalszöveghez kattints a továbbra!

 

Timbaland - Apologize

I'm holding on your rope
Got me ten feet off the ground
And I'm hearing what you say
But I just can't make a sound
You tell me that you need me
Then you go and cut me down
But wait...
You tell me that you're sorry
Didn't think I'd turn around and say...

That it's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late

I'd take another chance, take a fall, take a shot for you
And I need you like a heart needs a beat
(But that's nothing new)
Yeah yeah

I loved you with a fire red, now it's turning blue
And you say
Sorry like the Angel Heaven let me think was you,
But I'm afraid

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late
Woahooo woah

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, yeah
I said it's too late to apologize, yeah

I'm holding on your rope
Got me ten feet off the ground...

 

 Timbaland - bocsánatot kér

Megtartom a köteledet
Tíz lábat szerzett nekem a föld mellett
És hallom, amit mondasz
De éppen nem tudok csinálni egy hangot
Azt mondod nekem, hogy neked szükséged van rám
Akkor mész és csökkentesz engem lent
De vár...
Azt mondod nekem, hogy sajnálod
Nem gondolta azt, hogy meg fogok fordulni és mondjuk...

Az túl késői bocsánatot kérni, ez túl késői
Azt mondtam, hogy túl késői bocsánatot kérni, ez túl késői

Vennék egy másik lehetőséget, vennék egy esést, egy lövést vinnék el neked
És nekem szükségem van rád mint egy szív szüksége van egy ütésre
(De az nem semmi új)
Igen igen

Egy tűzpirossal szerettelek téged, most ez kékké válik
És mondod
Sajnálkozó mint az Angel Heaven adj bérbe engem a gondolkodás te voltál,
De én ijedt vagyok

Túl késői bocsánatot kérni, ez túl késői
Azt mondtam, hogy túl késői bocsánatot kérni, ez túl késői
Woahooo woah

Túl késői bocsánatot kérni, ez túl késői
Azt mondtam, hogy túl késői bocsánatot kérni, ez túl késői
Azt mondtam, hogy túl késői igen bocsánatot kérni
Azt mondtam, hogy túl késői igen bocsánatot kérni

Megtartom a köteledet
Tíz lábat szerzett nekem a föld mellett...

 

Szólj hozzá!

Címkék: dalszöveg timbaland

A bejegyzés trackback címe:

https://fordiccsukle.blog.hu/api/trackback/id/tr78647018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása